Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 13:51   #12
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt dann og vann om jeg skyller frukten. Går noe på utseende og type. Druer er litt greit å skylle, det er alltid en eller annen som har sprukket og gjør hele klasen klissete. Appelsiner, kiwi ol ser jeg ikke noe poeng med å skylle. Epler er litt sånn tja-frukt. Noen ganger skyller jeg og noen ganger ikke.

Bær er også litt sånn. Jordbær og rips kan jeg finne på å skylle, bringebær, molter, blåbær skylles aldri. Tyttebær skylles.

Milde himmel! Dette var kompliserte greier! Lurer på hvordan jeg har greid å lage så mange regler? Det at man ikke vasker appelsin er jo ganske logisk, da.

him er ikke aktiv   Svar med sitat