Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-16, 08:54   #18
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Fullt mulig, jeg bor sammen med en som har blitt "tvunget" til det etter snart fem år med barn som våkner tidlig pluss nattevåk. Jeg er A fra før, men han var ikke det da vi ble sammen. Det hender han glemmer seg og rangler, men det holder liksom ikke i lengden når vi må opp i sekstiden hver dag i ukedagene, så han har tilpasset seg og legger seg tidligere. Om det er noe mål å bevisst gå fra B til A tror jeg jo ikke, det er jo ikke sånn at det er bedre å være A-menneske på noe vis. Jeg har derimot troen på at nok og god søvn er viktig for psyken, og at det kan være lurt å legge seg og stå opp på omtrent samme tid dersom en er tidvis deprimert, for eksempel. Og helst ikke sove på dagen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat