Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-18, 09:57   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seter i Operaen, pris vs opplevelse

Jeg har vært i operaen flere ganger, og en gang satt jeg på rad 3 (eller noe sånt). Jeg har alltid synes det har vært ålreit, men å sitte på rad 3 var helt magisk ettersom jeg også kunne se de små nyansene i ansiktsuttrykkene til sangerne.

Men jeg har aldri tenkt over at det kan bli for bråkete når jeg er på konsert. Det vil trolig heller ikke være mulig å flytte seg bakover i salen hvis det blir for mye, for det pleier ikke å være så mye ledige seter. (I hvert fall ikke på de forestillingene jeg har sett, men jeg er sikkert bare på "main stream" oppsetninger.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat