Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-18, 21:55   #932
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg har en sånn dag hvor jeg er ekstra begeistret for mine sønner som ikke syter, klager eller diskuterer på hverken å stå opp tidlig, pynte seg, hjelpe til med lillesøsteren, hjelpe meg med å børe lillesøsteren i flere timer fordi jeg har dårlig rygg, og er morsomme, trivelige og skjønne å være sammen med.

Og så har datteren min hatt på arvefestdrakt fra Palmen, og det er første gang jeg har fått på henne kjole siden julaften. Krevde bare en femtilapp i bestikkelse!

Maverick er ikke aktiv