Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-17, 14:28   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

De har på Wow. Men det er ikke av den sportslige typen da.

Grønn? Ikke sist jeg var innom, men kanskje de har fått det nå? Hun har ikke noe krav om at den må være sportslig, men grønn farge og hette står øverst på ønskelista hennes. Mine krav er at den skal ha dunfyll, slik at den er lett, varm og kan pakkes til å bli veldig liten. Slik som den hun har. Om den har sportspreg eller jålepreg har egentlig liten betydning, hvis det andre er oppfylt. Hun har ikke problemer med jåleri, hun vil bare ikke ha rosa eller lilla (som nok også har mye med å gjøre at hun er liten og ofte blir tatt for å være yngre enn hun er, noe som får voksne til å snakke sukkersøtt til henne, mens de snakker helt vanlig til tvillingbroren, som alle tror er eldre).

Finner vi ikke grønn sier hun at hun vil ha en mørkeblå, og der er jo utvalget mye større. Men det hadde vært veldig koselig om jeg greide å finne en i den fargen hun aller helst vil ha da, siden det i tilfelle blir bursdagsgave.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-09-17 kl 14:40.
My er ikke aktiv   Svar med sitat