Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 10:13   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Det som har plaget meg alltid, men som jeg aldri har klart å sette ord på, før i det siste, er nettopp dette med skjønnhet. Jeg er ikke pen. Har aldri vært det. Noen har selvsagt brukt det mot meg, men selv de som vil meg vel, har alltid sagt at joda, jeg er pen eller at de personlig synes jeg er pen eller at jeg har pent ditt eller pent datt.

Og jo da, det er ålreit av dem å si det, men likevel. Hvorfor er det viktig å være pen? Kan jeg ikke få lov til å være ikke-pen? Jeg har skammet meg over utseendet mitt så lenge, kjent på misunnelsen overfor de pene. Lurt på hva jeg har gjort for å fortjene et slikt utseende. Hvorfor har ikke folk hatt mer fokus på å drite i dette fokuset på utseendet? Ikke nødvendigvis automatisk si at folk er pene, men heller ha fokus på andre ting. Det ville jo skapt oppstandelse om noen hadde sagt til et barn "nei, du er kanskje ikke så veldig pen, men drit i det".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat