Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-17, 12:55   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko kjøper dere til tweens/ungdommer nå?

Hun har akkurat fått nye joggesko, men jeg kommer til å sørge for at hun også har vintersko når den tid kommer. Om sistnevnte kommer til å bli nevneverdig brukt i år er et annet spørsmål.

Fordelen hos oss akkurat nå er at hun bruker samme størrelse som meg, så vi sørger for å kjøpe vintersko som er levelige for både mor og datter. Hvis hun fortsetter å vokse, så har i hvert fall jeg nye sko. (Hun bruker str 38 nå, og jeg håper egentlig at hun er ferdig utvokst. Jeg var 36/37 frem til jeg hadde født barn, og mannen min bruker str 40, så det er ikke noe som tilsier at ungene mine skal få de aller største føttene.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat