Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-13, 20:19   #102
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, men når man faktisk ikke spiser originalen, er det fint det finnes erstatninger, og de fleste er jysla gode, med riktig tilberedningsmåte.

Jeg sier meg enig med Tallulah, kjøtterstatninger er virkelig IKKE noe som jeg synes smaker, og for mitt vedkommende synes jeg det blir litt teit at vegetarretter skal etterlikne kjøttretter.
Med all verdens gode vegetariske råvarer som ikke er behandlet for å vær lik kjøtt synes jeg det er en smal sak å lage gode vegetarisk/veganske retter.
Jeg er i miljøer der det er mange vegetarianere og veganere og ingen av disse er spesieltt glade i kjøtterstatninger, og liker helst å få retter uten dette.
Personlig holder jeg meg helt unna alt som har med soya å pga hormonliknende effekt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat