Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-17, 20:54   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frokost når man har det travelt og ikke har lyst på noe?

For tiden er min løsning å spise på jobb....

Og det går ikke i helsekost, denne uken har jeg puttet brødskiva i brødrister (da er den mer fristende...) og hatt på jordbærsyltetøy, og drukket en kopp kakao. Ved å spise på jobb går egentlig det meste ned, for frokosten inntas mens jeg sjekker mailen og begynner å svare og vips så er skiva borte, og kakaoen snart kald nok (pulver og vannkokerkokt vann blir for varmt til å begynne med for jeg husker aldri å stoppe vannkokeren i tide)

I sunnere tider så drikker jeg heller vann eller jus til, og spiser skive eller knekkebrød gjerne med kjøttpålegg. Men i tider uten matlyst er brødristeren min venn.
Og å spise på jobb er dels fordi jeg henger i stroppen hjemme med tre unger og matpakker så når de er ferdige er det ikke tid for meg til å spise, og dels fordi... vel, syltetøy og kakao er ikke innenfor "godtatt i ukedagene" sånn offisielt sett Men det ser de ikke når jeg er på jobb og de på skole

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat