Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-17, 21:32   #86
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkle og populære langpannekaker

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Mens jeg så denne nå, rett etter at jeg kom hjem fra butikken med Toro langpanne. Neste gang!!

Jeg har kjøpt toro langpanne fordi jeg har meldt meg frivillig (etter at jeg dobbeltsjekka posen) til å bake glutenftitt til 17. mai og da gjør jeg det sånn, men ikke utenkelig skal jeg stille med en vanlig eller melk eller egg eller melk og egge fri kake i tillegg og kunne tenkt meg noe annet enn crazy chocolate cake tror jeg... Vel, om jeg kan ha melk kan jeg bake kakemonsens sjokoladekake på en liter kulturmelk, men egentlig er det vel melkefritt det skulle være så da lurer jeg på den kaken med "kokt" glasur, på melkefritt smør kanskje? Får avvente til etter fau møte im orgen og få avklart hva og hvor mye jeg skal bake...

For noe annet enn sjokoladekake hadde jo vært greit...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat