Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-17, 12:09   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Her får jentene gaver på døra, ikke avtalt. Og da er det jo bare å gjengjelde asap. I fjor dumpet det ned en gave til yngste i postkassen, på Juleaften. Den var ikke grei. Jeg håper de har litt mer oversikt og styring neste år. Eller så må jeg bestemme hvor mange bestis gaver og ha noe lurt til resten.

Etter et par år med sånne hendelser, så ba jeg snuppa om å gjøre avtaler. Sånn at hun selv ga beskjed om hvem hun skulle bytte presang med, men også si litt ifra om hvem hun ikke skulle bytte med.

Og de får mer styring for hvert år, heldigvis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat