Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-17, 11:39   #402
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store hundetråden

Opprinnelig lagt inn av Ambivalensia, her.

Jeg har forstått at valpenes far bor i nærområdet her, men det er jo fordi jeg har stalket både den ene og den andre på nettet.. Det er vel litt sært å ta direkte kontakt? Moren har ikke fått valper før - det gjør meg også litt usikker. Når dette er sagt har jeg veldig godt inntrykk av oppdretter, og tror de har godt rykte. Tror nok at oppdretter vil velge valp til oss, men jeg har sagt litt om hva som er viktig for oss (rasestandard er ikke en av punktene - jeg ser ikke for meg at vi skal på utstilling). Vi vil ha en sosial og kosete og leken hund som kan bli med oss på det meste.

Er det en seriøs oppdretter kan jeg ikke se for meg at det skal være noe negativt at valpekjøper vil se faren.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat