Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-17, 21:48   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferske sitroner vs sånn gul flaske

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Den du får på bar er oftest laget med sour mix, som er sitron, lime og sukker. Fås som pulver du blander med vann, eller i en flaske. Da jeg jobbet på bar, blandet vi sour mix fra pulver før vi åpnet, så vi hadde ferdigblandet mix.

Hvis dere lager det regelmessig kan det kanskje være greit å ha, selv om ferskpresset sikkert er bedre.

Ellers ble jeg bekymret, til jeg innså at dere ikke drakk «en liter» hver kveld. Blingsa på «en liten». Men det første ga mening, siden det var tomt, og man måtte løpe på butikken.

En liter!

Heldigvis ikke. Og selv om vi drakk hvert vårt glass tre-fire dager på rad her forrige uke, så har det ikke skjedd verken før eller siden, og nå er den lille whiskeyflaska også tom, så...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat