Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-19, 11:30   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sketchers ok for dårlige bein?

Jeg trenger sko med bra demping som er snille med bein og rygg pga revamtisme. Jeg har et par Hooka joggesko som er hverdagsskoene mine året rundt og som byttes årlig og det er faktisk de enste skoene jeg har, sett bort fra bunadsko, tøfler og fjellsko, men nå har jeg kommet på den ville ideen at jeg har lyst til å ha to par sko slik for variasjonens skyld. Jeg kan bruke Hooka-skoene de dagene jeg har ekstra vondt eller skal gå mye, men et par nr 2 må jo også være gode. De bør jo da se litt annerledes ut enn superfargerike joggesko. Jeg har sett noen fine Sketchers på en TV-reklame de siste dagene. De er uten snøring og ser så gode ut, men er de det? Jeg skjønner at jeg må prøve, men er dette et merke som det er verdt å vurdere?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat