Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-19, 18:22   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokker, hvilke er du fornøyd med?

Jeg er veldig fornøyd med noen fra HM som jeg kjøpte i høst. Fant dem ikke på nettsiden nå, men kan jo hende de fins i butikk. Kjøpte dem i herreavdelingen, men de hadde min størrelse (39). Sikkert 37-40 eller noe. De er melert i mange fine farger, ribbestrikket uten stram kant, veldig gode og jeg er glad jeg kjøpte mange. Tror det var 3-pakning eller muligens 5-pakning. Jeg har i to gråfarger, to blåfarger, en burgunderaktig, en slags brun.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat