Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-18, 15:36   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen tipse meg om hvordan jeg bør legge opp trening?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg løper 2-4 ganger i uka, og skygger unna alt som heter styrketrening. Koser meg skikkelig på løpeturene, og har helt uten skrupler gitt meg over til lystprinsippet. Sikkert ikke noe å anbefale, men jeg trives veldig godt med det. En typisk løpeuke er én langtur 10-20 km, en kortere tur 6-8 km og en intervalløkt på mølla 4x4.

Jeg har lesten bok om en som løper virkelig lange løp. Han gjør omtrent ingen styrketrening, hvis du skal bli god til å løpe blir du det av å løpe, så i valget melon en løpeøkten og en styrkeøkt så velger han da løping.

Datteren min går på friidrett. De har en liten styrkeøkt etter at de har løpt. Men de har laaange økter da. Gjerne 2,5 timer. Det blir en del pauser melon dragene, derfor de bruker såpass lang tid.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat