Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-16, 09:44   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sykkel til tweens (gutt)?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det fikk sønnen min nå. GT Avalanche sport 27,5" med liten ramme. Den er ikke spesielt lett, men en svært god sykkel. Usikker på hvor høy han er nå, men regner med ca 145-150 cm, snart 9 år.

Nedenfor ser du hvor stor sykkelen er i forhold til gutten. Jeg syntes den så veldig stor ut først, men når han sitter på den har han svært god sittestilling, geometrien passer han perfekt. Var på sykkeltur i helga (som bildet er fra), og fikk testet den skikkelig, og han har veldig god kontroll på sykkelen. Før vi kjøpte denne prøvde han en Xeed 26", men han sitter mye bedre på denne.
.

Min sønn er nok ikke mer enn 130 cm, så den vil nok bli for stor. Tenker en 24 tommer holder. En gutt i klassen fikk en Frog bike som ser veldig flott ut.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat