Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-17, 14:32   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan lager du ribbe?

Jeg serverer ribbe 1. juledag siden vi har pinnekjøtt julaften. Ofte med mine foreldres om gjester. Kombinert med at minstesøster har bursdag. Derfor bare salt (mamma tåler ikke pepper) og inn i ovnen etter frokost på ikke så høy varme, eler jo høy først med folie så den blåser seg opp, og så ned på lavere enn hva matprat sier så står den der og koser seg til gjestene bursdag (ikke så mange som til de andre ungene, men noen kommer nå) har dradd, sa setter vi på poteter og ordner surkål og annet tlbehør og skrur opp varmen så svoren blir sprø. På dette tldspunktet henter jeg pappa inn på kjøkkenet og ber om at han tar seg av det med svoren, og til gjengjeld får jeg da også kjøttet ferdig oppdelt og lagt på fat

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat