Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-18, 13:23   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bisettelsesantrekk for kjolenektende toåring?

Jeg syns hun skal få gå i det aller peneste hun vil ha på seg, jeg, for å ta avskjed oldemor som var.

Da mor mi ble bisatt, var det en ung frøken på rundt 7 år, som hadde stått mor veldig nær. Hun hadde insistert hardnakka på å ha på seg bunaden sin i begravelsen, og det hadde hun heldigvis fått lov til, for hun ville pynte seg for «tante.»

Så, med visse unntak av Batman, Spiderman og Hulken (som jeg ikke er blodfan av i utgangspunktet) - type karnevalskostymer generelt, syns jeg det skal være stort rom for at små barn skal få ha på klær de ikke får fnatt av i en begravelse, for det er traurig nok i seg sjøl.

Ser nå du har utdypa i tråden. Med tanke på familiesituasjonen - kan hun orke ha på seg type tights - eller mørk ullstilongs, og så ha en lang, nøytral genser over?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat