Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-12, 14:31   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.426
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som blir med på telttur en helg i slutten av august?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Pelen, hvis du ikke har fått kjøpt telt eller teltet viser seg å være litt i enkleste laget så kan dere selvfølgelig låne telt og/eller lavvo av oss. Hvis poenget er å gjøre Herremannen glad i naturen og telttur er det ikke alltid superbillige telt som blir til små, klamme svømmebasseng i regnvær er det mest strategiske.

Takk kjære Acsa!

Jeg har en kollega som har sagt at jeg kan låne hans telt også, men jeg vet ikke hvilken typentelt ha hadde, så deres kan være veldig aktuelt!

Jeg prøver febrilsk å finne en sovepose og liggunderlag også, men det ha ikke kommer frem fra flyttlasset enda. Og så er jeg et liggunderlag kort til Herman. Han har i hvert fall ny sovepose.

Og hvor er sekken min?! Ting har ikke kommet frem ett at vi fikk tilbake alt som var lagret når vi bodde USA, det var ca 150 pappesker ...

Jeg vil helst gjøre det til en så positiv opplevelse for Herremannen som mulig, det er det viktigte for meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat