Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-22, 23:18   #45
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Kjerringrådfaenskap.
Mannen hadde lest et SÅKALT godt tips om hvordan shine rustfritt stål. Var bare å lage en grøt av bakepulver, vann og litt zalo, smøre på og polere.
Jau i helvete.
Jeg var seriøst sikker på at stålflisene over kjøkkenbenken var ødelagt, uansett hvor mye jeg gnikker, polerte og holdt på så det ut som flisene var sandblåst.
I 2. TO. Uker har jeg vasket, pusset, og holdt på med JÆVELSKAPET, og i dag, etter å ha behandlet med stålpleiespray fra 3M ser de endelig ut som før.
Neste gang han leser lure tips skal han FAEN få teste det ut sjæl.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat