Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-17, 10:57   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt annerledes baderomsinnredninger?

Jada, men det kan ikke stikkes under stol at innredningen er ganske massivt synlig på et lite bad, og jeg vil rett og slett ikke ha de derre kjedelige greiene som dominerer nå. Så enten må jeg bygge selv og sette en vask oppå, eller finne en kommode jeg liker og bore hull i den.

Men takk for tips om tapetleverandør, det må i såfall spares til badet skal pusses helt opp, nå er det bare en mini-makeover på planen. Tar sikkert minst fem år det også, kjenner jeg oss selv rett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat