Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-17, 11:26   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diskuterer du mye på FB?

Tror kanskje jeg har hatt en tråd om dette tidligere, men alltid gøy å sjekke om ting har endret seg.

Jeg hadde tidligere ingen på vennelista som diskuterte, men har nå 2 stykker som bruker FB jevnlig som diskusjonsarena. Har i tillegg noen som kommer med politiske uttalelser, men mer på et personlig nivå som sjeldent oppleves som starten på en diskusjon, men mer som et hjertesukk eller oppfordring.

Er også blitt med i en gruppe på FB hvor det diskuteres en del. Veldig smalt emne da, så jeg har ikke vært særlig aktiv. Ironisk nok er denne gruppen en gruppe jeg kunne ha tenkt meg å bruke på et mer personlig nivå, så det blir jo litt komisk når dette er den gruppen jeg er i hvor det diskuteres mest.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat