Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-18, 23:59   #51
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av Nenne;

"Hellemyrsfolket" av Amalie Skram. Kunne man funnet et verre klassesett til ungdomsskoleelever? Herlighet! Det var folk i klassen min som aldri hadde leste en bok, bare tegneserier og ting med mye bilder. De ble tvunget gjennom Hellemyrsfolket og har med all sannsynlighet ikke lest en bok i sitt liv etterpå. Jeg var lesehest og den var kort og bare et slag skjær i sjøen for meg, men for dem som ikke var vant til å lese må den ha vært en rein straff og sikkert for vaksinasjon å regne.

Jeg elsker Hellemyrsfolket, og valgte den som særoppgave på videregående. Nå er jeg fra området hun skriver om. Dog fra en annen tidsepoke��Det kan jo kanskje gjøre at bøkene er mer interesange?


Sist redigert av Hannamoren : 06-03-18 kl 08:04.
Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat