Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 10:34   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Når det gjelder barbering og voksing så føler jeg faktisk at det er MER for meg selv enn for andre at jeg gjør det. For jeg kan glatt finne på å trene på senter uten barbering (og løp nettopp maraton uten å gidde det, eller, leggene var temmelig halvruskete), men også å vokse dem uten at noen skal se dem. Jeg liker bare den glatte følelsen så godt for min egen del (og jeg vet at GRUNNEN til at jeg liker dem glatte selvsagt er kulturelt betinget, men det betyr altså ikke så mye hvordan de er når folk ser dem). Men det er grenser der, altså. Litt rufs er greit, full skog er jeg ikke komfortabel med ute i offentligheten (enda).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat