Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 14:32   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.943
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg ble litt frustrert over meg selv i forrige uke. Jeg bestemte meg for å trene og hadde tatt på meg knekorte tights. Jeg oppdaget at jeg ikke hadde barbert legger og var faktisk i ferd med å snu for å gjøre det. Jeg bestemte meg for å drite i det og bare trene likevel. En liten djevel hvisket meg litt i øret at folkene på senteret sikkert kikket på mine ubarberte legger.

Hvorfor pokker har vi sånne små djevler som hvisker sånt dritt i ørene? Jeg måtte gå noen runder med meg selv. Jeg tror helt ærlig når jeg tenker meg om at folk flest gir blanke i hvordan mine legger ser ut når jeg løper på tredemølle. Det kunne virkelig ikke brydd folk mindre.
Om de bryr seg, hva gjør det?
Jeg har bestemt meg for å gi blaffen i den barberingen videre i høst.

Jeg har dog ikke mot til å droppe armhuler.

Tenker du mye over hvorvidt hun på tredemølla ved siden av deg har hår på leggene eller ikke? Jeg spør fordi jeg lurer. Jeg er ikke så nøye med å barbere leggene om vinteren (og egentlig bare marginalt flinkere om sommeren). Så jeg lurer litt på hvor mye andre egentlig reflekterer over dette.

Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke har peiling på legghår på folk rundt meg, men jeg er litt sånn "er det så nøye da?". Og hvis alle andre er nøye så er det kanskje greit om jeg realitetsorienteres litt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat