Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-17, 20:00   #123
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Akkurat den navnediskusjonen blir jo litt kunstig i dag. Vi følte altså at det var viktig å hete det samme. Mannen min valgte altså å ta mitt etternavn, og da er det greit. (?)

Mens hvis jeg hadde tatt hans så skulle det vært et tilbakesteg for likestillingen?

Hele resten av diskusjonen synes jeg er vanskelig. Det er problematisk at kroppene vår må fikses på og ikke er bra nok. Men så er det faktisk kjipt å ha komplekser for ting. Jeg kan jo dømme bh’er med padding nord og ned. Med mine FF-pupper så er padding bare tull, og lett å latterliggjøre. Akkurat som det er lett å latterliggjøre «hold in»-truser når man er tynn som en strek og ikke har flagrende magehud.

Jamen, det er jo ikke snakk om å latterliggjøre noen for de valgene de gjør. Det er snakk om å gjøre rammene for hvordan det er greit å se ut, litt videre. Sånn at man slipper komplekser og å skamme seg for st msn ikke passer inn i den ganske snevre malen. Selv om man har mer eller mindre av rumpe eller pupper eller hår eller øyevipper eller mage eller hvahardu. jeg mener ikke at noen skal skamme seg over at de gjør ting se bra ut. Jeg bare ønsker at det var rom for mer variasjon.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat