Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-17, 14:48   #131
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Man blir vel ikke likere menn selv om man ikke pynter seg? Selv sminker jeg meg ikke til daglig. Man kan fint ha en kontorjobb og ha det slik. Men mange synes jeg er skikkelig modig. Fordi jeg går uten sminke. Det synes jeg er rart.

Jeg klipte meg kort på forsommeren, etter mange år med langt hår. På sommeravslutningen med klassen til Ullungen, flokket mange av de andre mødrene seg rundt meg, og sa at det var sååå fint, og at det måtte være veldig deilig og praktisk. (Hvilket det er. Jeg hadde langt, tykt hår.) Men - AT du turte! Og - Det hadde jeg aaaldri turt å gjøre svirret også i luften.

Og jeg tenkte i mitt stille sinn, alvorlig talt, her står vi en gjeng med damer i 40-åra og sier at vi ikke tør å klippe håret kort. Come on!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat