Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-15, 09:35   #90
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du med åpen munn? Slurper du?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tviler vel fremdeles på at veldig mange lager mye lyd når de spiser, men synes flere bør ta til seg rådet ditt om å jobbe med seg selv og skifte fokus. Dette er jo i hovedsak et problem som sitter i hodet til smattefobikeren, det er ikke gitt at det er den som lager litt lyder som eier problemet. Hvor mye lyd man lager når man spiser, har jo også med kultur å gjøre. I noen land er smatting et tegn på at man setter pris på maten. Jeg blir litt overrasket over at FP, som omfavner hårete legger/armhuler og synes det er akkurat like flott å veie 160 kg som 60, ikke viser noen form for raushet og aksept når det kommer til folks spisevaner.

Det er jo ikke gitt at man sier noe da. Det gjør ikke jeg dersom det ikke handler om et menneske som jeg driver og oppdrar.

Å ha dårlige spiseoppførsel er sammenlignbart med å ikke hilse ordentlig, ikke si takk når det passer seg, ikke holde opp døren når det passer seg etc. De aller færreste kommenterer sånn mangel på tja, dannelse? Og alle skjønner jo at man kan være et bra menneske lell.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat