Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-15, 10:23   #91
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du med åpen munn? Slurper du?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Å ha dårlige spiseoppførsel er sammenlignbart med å ikke hilse ordentlig, ikke si takk når det passer seg, ikke holde opp døren når det passer seg etc. De aller færreste kommenterer sånn mangel på tja, dannelse? Og alle skjønner jo at man kan være et bra menneske lell.

Du misforstår meg, tror jeg. Jeg reagerer på at folk ikke sier takk når jeg gir drm noe, eller slenger døra i trynet mitt når jeg er ett skritt bak, men jeg har faktisk aldri ( ett unntak) møtt voksne mennesker som har laget så mye lyd ved bordet at jeg har blitt plaget av det. Man prater jo når man spiser med andre, gjør man ikke? Jeg forstår bare ikke hvordan man da får med seg spiselyder i tillegg, til og med lyder som foregår inne i munnen på folk?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat