Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-10, 22:53   #42
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Stilig bord, Selma!!

Vi har tatt helt av i dag og handlet utemøbler med tilbehør for lapper så man regelrett så at pengene fikk vinger, men nå tror jeg det blir knallfint ute altså!! Vi går for mest mulig vedlikeholdsfritt og farge- og stemningsmessig legges det opp til maritim romantikk.

Cafésett som er trygt plassert som en velkomst mellom inngangsdør og terrassedør



Spisebord med fire stoler og marine/hvite puter til, og marine parasoll med fot


Hjørnesofa, stol og bord/puff med puter i kunstrotting


Paviljong skal vi kjøpe til mandag - det var egentlig tilbud på den ved kjøp sammen med sofagruppen, men vi trodde ikke vi fikk plass og ikke var det helt i tankene heller. Men etter å ha prøvesittet gruppen i kveld kan har vi innsett at vi kommer til å bli spist opp av knott hvis vi ikke får den paviljongen med nett, OG vi slipper å rydde puter att og fram hver bidige kveld, så med 10 cm klaring blir det paviljong også.

Til sist må jeg vise frem denne nydelige vegghengte potten som jeg kom over til den nette sum av 20,- på den lokale brukthandelen - jeg falt pladask og synes den gjør seg veldig ved siden av den blå inngangsdøren. Det går mest i hvitt, svart og blått ute hos oss, så dette var perfect match!!


__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv