Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-07, 10:33   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra Språkrådet, om smiley-bruk og tegnsetting

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.



Jeg hører hva språkrådet sier. Men jeg kjenner selv mine smileyer best, og vet hva som er riktig for meg. Har jeg det bra, så har smileyene det bra. Jeg vil ikke høre at noen forteller meg noe annet. Jeg er inne på dette forumet for å kose meg, og nekter å bøye meg for noe som gjør kosen mindre koselig.


Helt enig. At folk skal være så frekke og skjipe og kalle oss dårlige smileybrukere bare fordi vi ikke gjør det på den måten som ekspertene er enige om er best.



Koz og klemz





Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat