Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 23:44   #53
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Victoria ligger vel rett bak Villa Princessa, tror jeg. Jeg synes det var dumt at der må du over veien når man skal på stranden (hvis jeg tenker på rett hotell nå da). Villa Princessa hadde man plen utenfor og ingen vei man måtte krysse for å komme til stranden. Men dere får nok en flott ferie. Alcudia er jo ypperlig når man har barn

Nei, Victoria ligger mellom Nuveas Palmeras og Princesa. Den lange pølsa på skrå. Så vidt jeg kan se er det Villa Isabel og Las Piramides som ligger på andre siden av veien.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat