Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-18, 17:22   #15
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Minst like interessant er det at det kan hende partiet blir kuppet med masseinnmeldinger nå. Det skjedde med labour i uk, gjorde det ikke?

Jeg har hørt det påstått jeg også. At det nå er mange fra høyresiden som har meldt seg inn i KrF for å kuppe. Litt googling gjør at jeg finner at for eksempel sjarmklump og Alliansen-leder Lysglimt har meldt seg inn i KrF for å påvirke i Oslo. Så dumt, da at man visstnok er litt for seint ute (se her):

Sitat:

I Oslo er det representantskapet som allerede er valgt, som har stemmerett ved valg av delegater til det ekstraordinære landsmøtet. Så her er det ikke mulig å kuppe noe som helst.

Jeg håper ikke det blir denne typen kupping. Det ville jo faktisk utfordrer min tillit til det politiske systemet samt at det definitivt ikke var spesielt demokratisk.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat