Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-20, 20:05   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trolldomsakademiet - voksne

Nå kan jeg svare på mine egne spørsmål:
Man har på seg noe som passer til rollen man tenker å ha.
Man står fritt til å velge og utvikle rolle selv, og denne trenger på ingen måte være aktiv eller spillende, så om man bare vil observere og støtte barn som detter litt utenfor, så er det helt ok.
Man får vite "plottet" på forhånd (kvelden før) og kan dermed være forberedt på hva som kan/vil skje.
Jeg bestemte meg for rolle fredagskvelden etter å ha fått informasjon om plottet og hørt litt mer om opplegget.

Det har vært en super helg med fantastisk flotte barn Og voksne!

(Denne ligger i åpent forum, dermed går jeg ikke mer i detalj på rolle og sånt, for da "outer" jeg meg selv åpent litt mer enn jeg ønsker.)

__________________
02 10

Sist redigert av Fluke : 26-01-20 kl 20:10.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat