Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-20, 12:01   #6
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Langtidsskade og lagfølelse

Jeg postet akkurat ett innlegg i fotballtråden, for den frustrasjonen du kjenner på har jeg hatt mye av her hjemme også. Hun har vært i ferd med å slutte mange ganger, samtidig vet jeg at hun elsker å spille og når ting ikke gjør vondt så stråler hun på banen, det lyser at ansiktet hennes...

Kopierte inn teksten hit og, artikkelen er virkelig verd å lese for det må en endring til når ungdommen er overrepresentert i skadestatistikken

"Fått med dere denne?
https://www.nrk.no/sport/breivik-lan...16buYsoaMqJ8g8

Som mor til 14 åring som har vært ute lenge med skader så har jeg mange ganger kjent på frustrasjonen som moren til denne 13 åringen også beskriver. Nå har snuppa endelig fått fysioterapi, via fotballforsikringen (og vi har også vært innom Idrettens Helsehus på Ekeberg der guttens bilder er tatt fra). Hun trener hard styrke (med vekter så jeg også synes det er tung) 3 ganger i uken sammen med meg for å bli bra igjen etter langvarig feilbelastning.

Så lenge man er på topp så er jo alle på og mange vil ha en bit, i det man blir skadet så er man fryktelig alene på mange måter dessverre.

Flest mulig, lengst mulig må også ta hensyn til de som blir stående utenfor i perioder så de ikke gir opp og forlater idretten. Jeg heier på Marit Breivik sitt innspill!"

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat