Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 22:24   #8
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feilmelding på bil, hva er egentlig galt?

Ja, det kan kanskje stemme, Trois. Første gang den kom, hadde jeg akkurat vasket den. Og ellers har det jo regnet hele tiden omtrent.

Jeg får se det an til "min" reperatør kommer fra ferie.

mrc, jeg er forsåvidt enig med deg, men jeg kunne faktisk ikke tenkt meg å byttet Citroen'en min i noe annet. Enten elsker man Citroen over alt, eller så styrer man vel gjerne unna og jeg har i alle år tilhørt førstnevnte. Dette er min 6. Citroen og jeg kommer nok aldri til å velge noe annet mer. Jeg har kjørt andre biler (og også eid), men har aldri vært så fornøyd med bilene mine som etter at jeg bytta til Citroen. Jeg hatet hver eneste dag med Touran, og synes det var en fryktelig bil å kjøre.

Rasjonell er denne kjærligheten kanskje ikke alltid, men slik er det og jeg er ikke alene om det. Jeg har forøvrig en 83 Citroen CX i garasjen også som luftes en gang i blant på go'værsdager! Den er riktignok ikke bare min, men jeg eier iallefall minst halvparten. Medlem i CX-klubben er jeg også. Det hender til og med jeg drar på treff sammen med en kompis som kjører gammel DS og det er en opplevelse! Galskapen er med andre ord fullendt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat