Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-18, 09:28   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Søren Lillebror elsker disse, men det er vanskelig å finne store nok som ikke samtidig er gigantiske - selv i små størrelser. Sist fikk han fra House of Hygge (tror jeg).

Vi har alltid funnet en eller annen på salg et sted. Nå sist hadde han en polarfleece-sak kjøpt i Sverige, men den stinket bare han hadde hatt den på i tre minutter, så nå satser jeg på å finne noe i vanlig joggis-stoff.

Jeg ser at merket onepiece har litt salg, men de er fremdeles ganske dyre. De har av og til hatt en bod på outleten på Vestby, men aner ingenting om de skal selge noe der i år frem mot jul.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat