Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-08, 21:25   #57
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Takk for ideer til kjøkkenet!
VI blir å ha veggene og dørene der de er på tenginga, selv om det kunne vært flere muligheter hvis vi begynte flytte om på ting. Noe er bærevegger, og ellers er tilbygget begynt å ta form i dag, og der er dør og vindu tilpasset denne plantegningen. Jeg ser for meg at hoveddelen av kjøkkeninnredningen bør være på veggen mot badet, og at kjøkkenbord bør være inntil et av vinduene, eller et rundt bord på gulvet mellom vinduene. En flyttbar kjøkkenøy hadde kanskje vært noe, for da kunne jeg få ekstra benkeplass ved behov, eller bare dytte den til sides når jeg trenger giulvplass. Vil ha et bord som kan utvides ved besøk og behov for flere sitteplasser rundt bordet. Veggen mot stua må også utnyttes til noe. Kjøleskap f.eks. kan jo stå der.

Noen som har bilder av kjøkken i litt gammel stil? Trenger insirasjon både til innredningstype og farger.

Trenger forsåvidt inspirasjon til farge i alle de andre rommene også...
*gleder meg til å begynne inne*

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat