Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-08, 21:24   #58
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et restaurerings-prosjekt

Nå er det full innsats fr amorgen til kveld, og selv om det av og til stopper litt opp fordi noe er fryktelig skjevt, så ser vi framgang Den nye inngangen er på plass og får i dette øyeblikk tak, og i morgen er jeg rimelig sikker på at vi begynner å spikre kledning. Vi har fått ferdig grunnet klendning (hvit), så når den kommer på veggen, kommer vi til å få et inntrykk av hvordan huset blir seende ut. *gleder meg til det*
Her er et bilde av status ved middagstid i dag: Asfaltplater på hele inngangssiden, ny inngang med nesten ferdig tak, og vi er gang med lektrer for kledninga.



Hver dag er spennende, og jeg er litt fordi jeg har drømt om dette restaureringsprosjektet siden første gang jeg var på denne plassen. Endelig er det virkelighet, og for hver dag er vi litt nærmere min drøm om nyrestauret gammelt hus på landet med epletrær i hagen og blondegardiner i vinduene.

Bloggen blir stadig oppdatert:
http://blogshg.blogspot.com

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat