Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-16, 19:58   #82
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er en del adferdsproblemer på cockeren. Vår har et stort ressursforsvar og vokter (mat, leker og meg). Vi jobber MYE med dette, og jeg har skjønt (etterhvert) at dette dessverre er veldig vanlig for rasen. Det er ikke en førstegangshund, og slett ikke en familiehund for familier med små barn. Han prøver seg stadig på å dominere tolvåringen. Cockeren (engelsk) er en fantastisk brukshund, smart og lettlært, og han er herlig å jobbe med. Vår er en fantastisk hund på de fleste måter, men han er ingen "enkel" hund, og jeg kommer aldri til å anbefale cocker til nye hundeeiere, eller til noen med barn. Vi gikk fra golden retriever til cocker, og har fått myyyyye mer hund å arbeide med ...

Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde vi valgt engelsk springer.

Høres helt annerledes ut enn vår engelsk springer ja. Noen ganger lurer jeg på om han har noen dominante gener i det hele tatt. :-o

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat