Tråd: Skattesutring
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-17, 14:20   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skattesutring

Det er veldig frustrerende at jeg ikke aner om jeg er skyldig skatt. Mannen er blitt selvstendig næringsdrivende nå, og da får vi jo ikke vite noe før til høsten. Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal sjekke om jeg er skyldig noe. Det har jeg forøvrig aldri gjort før, og det er fint lite som har skjedd dette året. Jeg ser at jeg betalte 3-4000 mer i skatt enn i fjor, og i fjor fikk jeg igjen noen tusen. Dette blir jeg litt gal av!

Jeg skjønner jo at det er min jobb å sjekke dette, men jeg skjønner jo ikke en dritt

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat