Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-19, 19:01   #10
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: E-bok sendt til Kindle, vises ikke

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Ke?

Jeg har pt ca 20 bøker fra e-bok på Kindlen. Nå gidder jeg ikke mer, og leser på iPaden i stedet.

Takk for alle innspill!

I bokhylla di hos ebok.no har du mulighet til å laste ned boken. Da får du den i epubformat, et format som ikke kan leses av kindle. For å fikse det kan du konvertere til riktig format (mobi) ved hjelp av et program som heter Calibre (som er gratis) eller du kan bruke en onlinetjeneste. Jeg har prøvd denne før: https://www.zamzar.com/convert/epub-to-mobi/ og den funket ganske greit.

Filen du da får kan du laste ned og sende til kindle-adressen din fra en godkjent e-postadresse, som du har lagt til hos Amazon. (Som du gjør i "your content and devices -> preferences -> personal document settings).

Som er basically det ebok.no burde gjøre for deg, men det funker ikke akkurat nå.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat