Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-18, 14:15   #71
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker jeg meg en poncho?

Håkkei.

Noen her ønsket oppdatering på «kasjmir»-skjerfet. For det var det det viste seg å være..

Kom hjem til Norge, besøkte min mor. Viste henne sjalet og hvordan det loet. Det første hun utbrøt, var: «Haha, har du også kjøpt deg ekte akrylskjerf?» Det hadde nemlig hun også gjort. I Firenze. Hun og venninnen hadde kjøpt hvert sitt deilige og myke skjerf merket «cashmere». Moren min har fobi mot merkelapper, så hun sprettet av dette merket, og på baksiden stod det «100% akryl».

Vi dro av litt lo og tente på det, og det smeltet bokstavelig talt brennfort til en liten klump.

Vel, moren min sitt skjerf loer ikke, og hun bruker det likevel, og det vil jeg også gjøre dersom jeg får det til å slutte å loe, så vi får se.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat