Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-12, 20:18   #25
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Tenker at det er annerledes om hun kan dra hjem å legge seg eller må bo på hotell. Du kjenner ikke noen hun/de kan overnatte hos da?

Da jeg var 16 så dro jeg også på møter, seminarer, kurs osv. Og det var alkohol involvert rimelig ofte, men jeg var allikevel sammen med en klikk fra mitt hjemfylke og det var stort sett med en del "eldre" (og med det mener jeg ca 25 år).

Jeg har en liten gutt, så vet ikke helt hva jeg ville sagt. Kommer jo an på hvordan hun er som type også.

Hun kan nok bo hos en av venninnene, men da må det reises med tog et stykke på natterstid.

Hun er en utrolig fornuftig type som er veldig voksen av seg, og til å stole på at tar fornuftige avgjørelser.
Av ymse grunner er jeg ikke redd for at hun skal nyte alkohol.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat