Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-07, 12:21   #20
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, nettopp! Kanskje enda en grunn til at innvandrere (uansett religion) bør bestå integrerings-test før de kommer til Norge, fordi de faktisk bør vite at slik fungerer det ikke i Norge, og i Norge er det helt ok at gutter leker med dukker og dukkevogner, og det er helt ok at barn klemmer og koser hverandre uansett kjønn.

I min første barselgruppe var det en liten gutt der faren hadde "nedlagt forbud" mot blonder på babytrøyen etter den første måneden, for hans sønn skulle ikke ha noen sånne "homogreier". Jeg var sammen med moren på en lekegruppe der begge barnene i en alder av fire måneder begynte å bli interessert i en dukke. Jeg sa at jeg kanskje skulle tenke på å kjøpe en dukke til min datter, den andre moren var helt enig, men skulle selvfølgelig ikke kjøpe noe slik til sin sønn, for han var jo gutt.

Jeg vil bare si at denne typen idiotiske holdninger er det mange mennesker som har. Ettersom jeg kjenner mange nordmenn så vet jeg at dette paret (som var svært ressurssterke, både økonomisk og utdanningsmessig) ikke er representative for nordmenn generelt, men jeg vet ikke om det er noen grunn til å mene at denne faren er representativ for innvandrere generelt heller.

Dersom jeg skulle gi noe råd til barnehagen så må det være å ikke etterkomme foreldrenes ønske i denne sammenhengen. Barnehagen må se på barnets beste og det er ikke å bli nektet å delta i de andre barnenes lek. Dersom foreldrene har sterke motforestillinger mot barnehagens opplegg står de fritt til å ta sitt barn ut.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat