Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-18, 10:24   #107
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men gjorde de/vi det i virkeligheten også eller var det bare foran kamera?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg klarer ikke finne samme artikkelen, men det stod at gjennomsnittlig talehastighet hadde steget mye siden 80-årene. Og vi så NRK-klipp av folk som ble intervjuet på gaten (om trafikksikkerhet, tror jeg), og de snakket påfallende sakte.


Det stemmer. Det er ikke bare foran kamera folk snakket sakte og kårni med dagens øyne. Jeg husker at min bestemor slet med å forstå hva jeg sa, fordi det gikk for fort. Og folk snakket litt slik de gjør i gamle filmer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat