Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-06, 09:31   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og så var det denne gangen, da

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Lekre begge to, Gaia. Tenk på at i et vindfang blir det fort skittent, veeeldig skittent så fliser med mye "mønster" er lurt rett og slett fordi det ikke ser så skittent ut. Da tenker jeg bare på at de første der ser ut på bildet i alle fall som om de har mere fargevariasjoner i hver enkelt flis..

Jeg skulle til å si litt av det motsatte; nemlig at det kan være lurt å ikke velge mange farger og mønster,for det blir man fort lei av. Jeg hadde gått for sorte eller koksgrå enkle fliser, men kanskje ikke i standard størrelse.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat