Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-19, 14:07   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har spist suppe 90% av dagene de siste par årene, tror jeg.

Da kan du ta med suppe! Det er jo kjempelett å lage et par-tre store varierte gryter og fryse ned i prosjoner.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Av og til salat, men det blir jeg veldig fort lei av, selv med variert salatbar. Jeg får liksom aldri til å mikse det til slik at det blir godt. Eller så liker jeg rett og slett ikke salat.

Nei, det er jo faktisk en mulighet at du ikke gjør. Jeg er veldig glad i salat, og ikke så glad i suppe.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er glad i (veldig) godt brød med masse pålegg og masse grønt på, men ikke "kjedelig" brød med bare pålegg, det blir for tørt.

Kan du ikke lage en heidundrande sandwich da, med masse grønt og godt pålegg på godt brød?
Ellers er jo kjøleskapsgrøt og chiagrøt enkelt og mettende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat