Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-18, 23:36   #80
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.819
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg kjenner at jeg sitter igjen med spørsmålet om hvorfor ikke oppdrettere som mener de tjener på dette, ikke setter opp prisen?! Det er vel ingen som mener at man ikke skal tjene på det? Og det er ikke motsetning i det å tjene på et salg og hvor grei, snill og ordentlig man er i virket sitt?!

Jeg kjenner jo verken til Drøbak hundehotell eller andre, men jeg har fått med meg at det er flere raser som sliter med helsen - også raser som er registrert hos NKK. Raser man kanskje burde kreve at man ikke lengre skal avle på. Men det virker som det er vanskelig å få til noe den veien. Villedende reklame er ikke greit uansett hva man skal selge.

Noe av problemet er jo at det er eksteriør dommerne som dømmer frem individer som er på kanten av rasestandardene. For eksempel vinklene til schæferen, pelsen på en type setter er blitt lenger samme med cocker.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat